Search:

Type: Posts; User: blackshan

Page 1 of 4 1 2 3 4

Search: Search took 0.06 seconds.

  1. Replies
    290
    Views
    15,243

    Lmao!! U are hated from the looks of your rep...

    Lmao!! U are hated from the looks of your rep points. Lol
  2. Replies
    30
    Views
    474

    Yeah that be nice! I'm still curious to how much...

    Yeah that be nice! I'm still curious to how much louder the aluminum flywheel would have been. Hope I don't get a chance to try it for myself. This clutch hopefully does just as good as the oem one....
  3. Replies
    30
    Views
    474

    You will eventually not notice the stiffness but...

    You will eventually not notice the stiffness but it is grabby. That gets more controllable the more u drive it. So with 2000 miles I've been happy with the setup. I haven't heard the noise u were...
  4. Replies
    47
    Views
    2,140

    Hang in there with the clutch. The experience...

    Hang in there with the clutch. The experience will get much better.
  5. Replies
    26
    Views
    425

    I was just thinking about how much I like map 5....

    I was just thinking about how much I like map 5. I was also thinking of how much I would like map 5 with a increased boost range to say 18 or 19.
  6. Haha think I just saw my friends blue gtr in the...

    Haha think I just saw my friends blue gtr in the background. That's why it takes so long to get it back. Lol
  7. Replies
    876
    Views
    90,270

    NWS: Damn! Smh!

    Damn! Smh!
  8. Replies
    28
    Views
    797

    Congrats OP

    Congrats OP
  9. Replies
    22
    Views
    365

    No better way to keep your radiator and...

    No better way to keep your radiator and intercooler cool. Lol
  10. Replies
    22
    Views
    365

    When you need awd Audi is one of the best without...

    When you need awd Audi is one of the best without a doubt.
  11. Replies
    22
    Views
    365

    Damn a Audi with a snowplow package!

    Damn a Audi with a snowplow package!
  12. Replies
    25
    Views
    408

    Hell yeah Sticky!! Keep doing what you are...

    Hell yeah Sticky!! Keep doing what you are doing!! Wish I had a cup of kool-aid with extra sugar to give respect to this forum!
  13. Replies
    155
    Views
    4,453

    Take a peek at this thread The king is dead long...

    Take a peek at this thread The king is dead long live the king!
  14. Replies
    290
    Views
    15,243

    Amen! Preach! Tony I totally agree with your...

    Amen! Preach! Tony I totally agree with your statements. We still don't know max power for your kit and it still has awesome numbers.
  15. Replies
    175
    Views
    5,236

    Now with Terry's trans going in for a build we...

    Now with Terry's trans going in for a build we can finally see if the level 10 upgrade is legit. Terry I know is about to run the piss out of the upgraded trans whenever it does get built and...
  16. Replies
    155
    Views
    4,453

    So what's the next record to break Terry? I see...

    So what's the next record to break Terry? I see you haven't posted here yet! Haha though your sig says it. Spoke to fast! Hell to the new king!
  17. Replies
    876
    Views
    90,270

    NWS: Oh my can't work! Need to go home now!

    Oh my can't work! Need to go home now!
  18. Replies
    155
    Views
    4,453

    Then go for these and wave to the ones you have...

    Then go for these and wave to the ones you have already beat! Lol

    AMS Alpha 12 GT-R – 3.31 seconds!
    Bugatti Veyron – 5.6 seconds
    Suzuki GSXR1000 Motorcycle – 5.9 seconds
    Ferrari Enzo – 7.3...
  19. Replies
    127
    Views
    7,890

    I will never let my girl try that! 5 guys is a...

    I will never let my girl try that! 5 guys is a whole team and I wouldn't stand a chance!
  20. Replies
    127
    Views
    7,890

    Your the second person I have heard say that...

    Your the second person I have heard say that their burgers are the shhh it!! I use to make fun of the name but now I must try.
  21. Replies
    8
    Views
    635

    That's why you should always have baby wipes...

    That's why you should always have baby wipes around when you look at car porn!
  22. Replies
    155
    Views
    4,453

    Nice job as always Terry!

    Nice job as always Terry!
  23. Gotta love awd but that will catch somebody off...

    Gotta love awd but that will catch somebody off guard for sure.
  24. Lol! I think that's why I've never made the move....

    Lol! I think that's why I've never made the move. My Infiniti was a loud droning bastard. So, I will keep my hiflows to not deal with loudness everyday. Thanks for being the voice of reasoning.
  25. I know right. Must be from assembly or after

    I know right. Must be from assembly or after
Results 1 to 25 of 94
Page 1 of 4 1 2 3 4